Άτομο έμπειρο, που γνώριζε καλά τους αεροδιάδρομους και πώς να αποφύγει τα ραντάρ ήταν εκείνο που άλλαξε την πορεία του Boeing 777 της Malaysia Airlines, για το οποίο δεν έχει βρεθεί ίχνος ακόμη. ...
Αυτό εκτιμούν στρατιωτικοί αξιωματούχοι της Μαλαισίας. «Πρόκειται ασφαλώς για κάποιον έμπειρο, ικανό και εν ενεργεία πιλότο», ανέφερε ένας από τους αξιωματούχους αυτούς που μετέχει στις έρευνες οι οποίες καλύπτουν πλέον μια τεράστια ζώνη, από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας μέχρι τον Ινδικό Ωκεανό.
Σύμφωνα με τις υποθέσεις που κάνουν οι αξιωματούχοι, το αεροσκάφος που απογειώθηκε από την Κουάλα Λουμπούρ με προορισμό το Πεκίνο, ενδέχεται να άλλαξε πορεία και να κινήθηκε προς τον Ινδικό Ωκεανό από κάποιον που γνώριζε πολύ καλά τους αεροδιαδρόμους αλλά και τις θέσεις των ραντάρ.
Η πηγή αυτή, που ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία της, διευκρίνισε ότι η θεωρία αυτή βασίζεται σε δεδομένα που προέρχονται από ένα στρατιωτικό ραντάρ και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί. Το ραντάρ συνέχισε να καταγράφει ένα αεροπλάνο επί πολλές ώρες αφότου η πτήση ΜΗ370 χάθηκε από τις οθόνες των πολιτικών ραντάρ. Ο άνθρωπος που άλλαξε την πορεία του αεροσκάφους «φαίνεται πως ήξερε πολύ καλά πώς να αποφύγει τα πολιτικά ραντάρ, ότι τα είχε μελετήσει επισταμένως» πρόσθεσε ο ίδιος αξιωματούχος.
Την ίδια ώρα, η ανάλυση των ηλεκτρονικών δεδομένων της πτήσης δείχνει πως το αεροσκάφος μπορεί να ξέμεινε από καύσιμα και να συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό, αφού πέταξε εκατοντάδες μίλια εκτός πορείας, σύμφωνα με πηγή εξοικειωμένη με τις επίσημες εκτιμήσεις των ΗΠΑ.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως είναι λιγότερο πιθανό το ενδεχόμενο, το αεροπλάνο να πέταξε προς την Ινδία. Τα στοιχεία των ηλεκτρονικών δεδομένων προκύπτουν από τους παλμούς που στέλνονται από τα αεροπλάνα στους δορυφόρους. Τα στοιχεία της ηλεκτρονικής ανάλυσης εξετάστηκαν δύο φορές επειδή υπήρχαν ασάφειες, δήλωσε η ίδια πηγή, αναφέροντας όμως ότι η ανάλυση προσφέρει τις πρώτες πραγματικές ενδείξεις ως προς την τύχη της πτήσης MH370.
Οι New York Times αναφέρουν πως το Boeing άλλαξε αρκετές φορές κατεύθυνση και υψόμετρο αφού είχε χαθεί η επαφή του με τον πύργο ελέγχου. Eπικαλούμενη πηγές προσκείμενες στην έρευνα, η εφημερίδα ανέφερε ότι το αεροσκάφος αρχικά ανέβηκε στα 45.000 πόδια, πολύ πάνω από το επιτρεπόμενο όριο για πτήση ενός Boeing 777. Οπως καταγράφηκε από τα σήματα των στρατιωτικών ραντάρ της Μαλαισίας στη συνέχεια το αεροπλάνο κατέβηκε σε υψόμετρο 23.000 ποδιών, κατά την προσέγγιση του στο πυκνοκατοικημένο νησί Πενάγκ της Μαλαισίας. Κατόπιν το αεροσκάφος πήγε στα νότιο- δυτικά ανέκτησε υψόμετρο και άλλαξε πορεία προς τα βόρεια - δυτικά προς τον Ινδικό Ωκεανό.
iefimerida.gr
Αυτό εκτιμούν στρατιωτικοί αξιωματούχοι της Μαλαισίας. «Πρόκειται ασφαλώς για κάποιον έμπειρο, ικανό και εν ενεργεία πιλότο», ανέφερε ένας από τους αξιωματούχους αυτούς που μετέχει στις έρευνες οι οποίες καλύπτουν πλέον μια τεράστια ζώνη, από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας μέχρι τον Ινδικό Ωκεανό.
Σύμφωνα με τις υποθέσεις που κάνουν οι αξιωματούχοι, το αεροσκάφος που απογειώθηκε από την Κουάλα Λουμπούρ με προορισμό το Πεκίνο, ενδέχεται να άλλαξε πορεία και να κινήθηκε προς τον Ινδικό Ωκεανό από κάποιον που γνώριζε πολύ καλά τους αεροδιαδρόμους αλλά και τις θέσεις των ραντάρ.
Η πηγή αυτή, που ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία της, διευκρίνισε ότι η θεωρία αυτή βασίζεται σε δεδομένα που προέρχονται από ένα στρατιωτικό ραντάρ και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί. Το ραντάρ συνέχισε να καταγράφει ένα αεροπλάνο επί πολλές ώρες αφότου η πτήση ΜΗ370 χάθηκε από τις οθόνες των πολιτικών ραντάρ. Ο άνθρωπος που άλλαξε την πορεία του αεροσκάφους «φαίνεται πως ήξερε πολύ καλά πώς να αποφύγει τα πολιτικά ραντάρ, ότι τα είχε μελετήσει επισταμένως» πρόσθεσε ο ίδιος αξιωματούχος.
Την ίδια ώρα, η ανάλυση των ηλεκτρονικών δεδομένων της πτήσης δείχνει πως το αεροσκάφος μπορεί να ξέμεινε από καύσιμα και να συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό, αφού πέταξε εκατοντάδες μίλια εκτός πορείας, σύμφωνα με πηγή εξοικειωμένη με τις επίσημες εκτιμήσεις των ΗΠΑ.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως είναι λιγότερο πιθανό το ενδεχόμενο, το αεροπλάνο να πέταξε προς την Ινδία. Τα στοιχεία των ηλεκτρονικών δεδομένων προκύπτουν από τους παλμούς που στέλνονται από τα αεροπλάνα στους δορυφόρους. Τα στοιχεία της ηλεκτρονικής ανάλυσης εξετάστηκαν δύο φορές επειδή υπήρχαν ασάφειες, δήλωσε η ίδια πηγή, αναφέροντας όμως ότι η ανάλυση προσφέρει τις πρώτες πραγματικές ενδείξεις ως προς την τύχη της πτήσης MH370.
Οι New York Times αναφέρουν πως το Boeing άλλαξε αρκετές φορές κατεύθυνση και υψόμετρο αφού είχε χαθεί η επαφή του με τον πύργο ελέγχου. Eπικαλούμενη πηγές προσκείμενες στην έρευνα, η εφημερίδα ανέφερε ότι το αεροσκάφος αρχικά ανέβηκε στα 45.000 πόδια, πολύ πάνω από το επιτρεπόμενο όριο για πτήση ενός Boeing 777. Οπως καταγράφηκε από τα σήματα των στρατιωτικών ραντάρ της Μαλαισίας στη συνέχεια το αεροπλάνο κατέβηκε σε υψόμετρο 23.000 ποδιών, κατά την προσέγγιση του στο πυκνοκατοικημένο νησί Πενάγκ της Μαλαισίας. Κατόπιν το αεροσκάφος πήγε στα νότιο- δυτικά ανέκτησε υψόμετρο και άλλαξε πορεία προς τα βόρεια - δυτικά προς τον Ινδικό Ωκεανό.
iefimerida.gr