Κι όμως, λεφτά υπάρχουν και οι Ελληνες τα ξοδεύουν σε αγορές μέσω ίντερνετ

Αλλη μία πρωτιά για την Ελλάδα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αφού σύμφωνα με έρευνα της E-commerce Europe οι Ελληνες καταναλωτές ξόδεψαν 1.347 ευρώ -κατά κεφαλήν- για αγορές, μέσω online καταστημάτων. Ποσό που είναι πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο για αγορές, μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων...

Κατά μέσο όρο: οι καταναλωτές στη Νότια Ευρώπη ξόδεψαν το 2012 συνολικά 833 ευρώ, μέγεθος το οποίο είναι κάτω από τα 1.234 ευρώ, δηλαδή τον μέσο όρο της Ε.Ε. των 28 και τα 1.402 ευρώ του ευρωπαϊκού μέσου όρου.

Έτσι με τα 1.347 ευρώ κατά κεφαλήν, οι Έλληνες αναδεικνύονται πρωταθλητές στις αγορές, μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων στη Νότια Ευρώπη.



Ειδικότερα, ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα ανήλθε το 2012 στα 2,56 δισ. ευρώ ή 1,3% του ΑΕΠ, ενώ από τα 11,3 εκατ. κατοίκους της χώρας, εκ των οποίων τα 6,09 εκατ. χρησιμοποιούν το Internet, το 1,9 εκατομμύριο είναι e-καταναλωτές.

Όπως γραφεί και το euro2day επισημαίνεται στη συγκεκριμένη έρευνα, η Νότια Ευρώπη (Ισπανία, Ιταλία, Τουρκία, Ελλάδα, Πορτογαλία, Κροατία, Κύπρος και Μάλτα) αποτελεί »εύφορο» έδαφος για τις online δραστηριότητες λιανικής, αντιπροσωπεύοντας το 10% των συνολικών online πωλήσεων στην Ευρώπη.

iefimerida.gr